Жылдық жоспар 2022-2023 оқу жылы
Бекітті
Мектеп директорының м.а ________ Р.Тыныбаева
«Сарқан аудандық білім бөлімі
Екіаша орта мектебі
коммуналдық мемлекеттік мекемесіндегі
мектеп логопедінің
жылдық жұмыс жоспары»
2022-2023 оқу жылы
Педагог-логопедтің мақсаты: Оқушылардағы ауызша және жазбаша сөйлеу тілінің бұзылыстарын анықтау және түзете-дамыту жұмыстарын жүргізу, сөйлеу тілі бұзылыстарының алдын алу.
Педагог-логопедтің міндеттері:
- Оқушыларды тексеру, олардың дамуындағы ауытқушылықтарының құрылымы мен байқалу айқындығын анықтау, логопедиялық тексеру нәтижелері бойынша тұжырымдама жасау және оларды рұқсат етілетін көлемде ата-аналарына және педагогтарға (оқушылар дамуындағы мәселелерде және оларды жеңуде бағдарлау мақсатында) жеткізу;
- Түзету жұмысының міндеттерін, формасын, тәсілдерін анықтау, бастапқы сөйлеу тілдік бұзылыстардың салдарынан туындауы мүмкін туынды бұзылыстардың алдын алу, оқушылардың дамуындағы жүйкелік-психикалық ауытқушылықтарды жеңу, сөйлеу тілдік бұзылыстарды барынша түзетуге бағытталған жеке даму бағдарламасы аясындағы түзете-дамыту жұмысын жүргізу; оқушылардың ары қарай қоғамда бейімделуін қамтамасыз ету;
- Балаларды ПМПК-ке, психологиялық, медициналық орталықтарға (қажет болған жағдайда) жіберу;
- Сабақ өткізу үшін оқушыларды психофизикалық және сөйлеу тілдік жағдайын есепке ала отырып, топтастыру;
- Түзету жұмысын ұйымдастыру барасында педагогтардың кәсіптік құзыретін жоғарылату бойынша шаралар өткізу;
- Оқушылармен түзете-дамыту жұмысының жеке бағдарламасын жүзеге асыруды мониторингілеу;
- Мектеп және жанұя жағдайындағы сөйлеу тілдік бұзылыстары бар оқушылармен жұмыс бойынша педагогтарға, мамандарға және ата-аналарға кеңес беру;
- Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі мен психологиялық-медициналық-педагогикалық консилиум жұмысына қатысу;
- Нормативтік құжаттарға сәйкес өзінің кәсіптік біліктілігін арттыру
Мерзімі | Жұмыстың бағыты | Жұмыс түрі | Жұмыс нәтижесі | Жауаптылар | |
Қыркүйек | Ұйымдастырушылық-әдістемелік бағыт | Нормативтік-құқықтық құжаттармен жұмыс; | Жаңа құжаттармен толықтыру | Педагог-логопед | |
Мектептегі психологиялық-педагогикалық қолдау қызметін ұйымдастыру | Бұйрық | логопед-психолог | |||
Мектептегі психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің жоспарын әзірлеу | Жоспар | Логопед-психолог | |||
Мектептегі психологиялық-педагогикалық консилиум қызметін ұйымдастыру №1 пед кеңесте мұғалімдерді ППК мүшелерімен таныстыру | Бұйрық | логопед-психолог | |||
Ата –аналарға арналған сауалнама «Балаңыз мектепке дайын ба?» 1- сынып | Сауалнама | Педагог-логопед | |||
Диагностикалық бағыт | Диагностикалық әдістемелер кешенін жинақтау | Әдістемелер жинағы | Педагог-логопед | ||
Педагог-логопедтің көмегін қажет ететін балалардың ауызша және жазбаша сөйлеу тілін тексеру, анамнез жинақтау | Сөйлеу тілінде бұзылыстары бар балалардың тізімі | Педагог-логопед | |||
Сөйлеу тілінде бұзылыстары бар оқушылардың сабақтарына қатысу (1 сынып) | Журналға тіркеу | Педагог-логопед | |||
Логопедтің есебіне алынған балалардың тобын құру Сынып жетекшілерін логопедиялық тексеру нәтижелерімен таныстыру. | Сөйлеу тілінде бұзылыстары бар балалардың тізімі | Педагог-логопед | |||
Сөйлеу тілінде бұзылыстары бар оқушылардың сабақтарына қатысу (1 сынып) | Журналға тіркеу | Педагог-логопед | |||
Сабақ кестесін құру | Сабақ кестесі | Педагог-логопед | |||
Түзете-дамыту бағыты | Сөйлеу тілінде бұзылыстары бар оқушыларға жеке дамыту бағдарламаларын құрастыру | Жеке дамыту бағдарламалары | Педагог-логопед | ||
Түзету сабақтарына алынған оқушылардың сынып жетекшілерін, ата-аналарын логопедиялық тексеру нәтижелерімен таныстыру | Диагностика нәтижелері Сөйлеу картасы | Педагог-логопед | |||
Жеке және топтық түзете-дамыту сабақтарының кестесін құру. | Жеке сабақтар, топтық сабақтар | Педагог-логопед | |||
Қазан | Ұйымдастырушылық-әдістемелік бағыт | Жұмыс кабинетін көрнекі дидактикалық материалдармен толықтыру | Көрнекі дидактикалық материалдар | Педагог-логопед | |
«Үй тапсырмасын орындау барысындағы шарттар» жадынама, кеңес | Журналға тіркеу | Педагог-логопед | |||
«Баланың сөйлеу тілін дамытудағы тыныс жаттығуларының маңызы» тақырыбында мақала жариялау «Балалардың сөйлеу тілінің дислалия бұзылысын түзетуге бағытталған жұмыстар» атты мұғалімдер арасында кеңес | Мақала | Педагог-логопед | |||
Түзете- дамыту бағыты | Кесте бойынша оқушылармен жеке түзету сабақтарын өткізу | Жеке сабақтар | Педагог-логопед | ||
Ата-аналарға сұраныс бойынша кеңес беру «Ауыз қуысына арналған жаттығуларды орындау ережесі» «Бастауыш сынып оқушыларында кездесетін дыбыс айту бұзылыстарын түзетудің тиімді әдіс-тәсілдері» атты мұғалімдерге арналған шебер сынып | Журналға тіркеу | Педагог-логопед | |||
Қараша | Түзете- дамыту бағыты | Дыбыстардың артикуляциялық ерекшеліктерін түзету дамыту(қою) (р,л,қ,ң,ж,ш,с)т.б | ҚМЖ 472 | ||
Оқушылардың ұсақ, қол моторикасын дамыту Қарандаштармен массаж | Көрнекі-дидактикалық материалдар | ||||
Дыбыстарды қабылдауын,ажыратуын қалыптастыру | Жеке сабақтар | ||||
Профилактикалық бағыт | «Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін балаларды оқыту ерекшеліктері» тақырыбында мектеп ұжымына семинар өткізу | Презентация | Педагог-логопед | ||
Желтоқсан | Ұйымдастырушылық-әдістемелік бағыт | Кабинетті түзете-дамыту жұмыстарына қажетті көрнекі дидактикалық материалдармен толықтыру | Көрнекі-дидактикалық материалдар | Педагог-логопед | |
«Қолдың ұсақ моторикасын дамыту әдістері мен тәсілдері» кеңес | Журналға тіркеу | Педагог-логопед, педагог-психолог | |||
Түзете- дамыту бағыты | Кесте бойынша оқушылармен жеке түзету сабақтарын өткізу | Жеке сабақтар | Педагог-логопед | ||
Мектеп мұғалімдеріне сұраныс бойынша кеңес беру | Журналға тіркеу | Педагог-логопед | |||
«Бастауыш сынып оқушыларында кездесетін дыбыс айту бұзылыстарын түзетудің тиімді әдіс-тәсілдері» тақырыбында ата-аналарға арналған шебер сынып өткізу | Презентация | Педагог-логопед | |||
«Дислексия және оны түзету жолдары» тақырыбында бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған кеңес өткізу | Жоспармен | Педагог-логопед | |||
Аналитикалық бағыт | Жарты жылдық бойынша түзету сабағына алынған оқушылардың сөйлеу тілінің даму динамикасын саралау есеп құрастыру | Жарты жылдық есеп | Педагог-логопед | ||
Қаңтар | Ұйымдастырушылық-әдістемелік бағыт | Кабинетті түзете-дамыту жұмыстарына қажетті көрнекі дидактикалық материалдармен толықтыру | Көрнекі-дидактикалық материалдар | Педагог-логопед | |
Нормативтік-құқықтық құжаттармен жұмыс | Жаңа құжаттармен толықтыру | Педагог-логопед | |||
Түзете- дамыту бағыты | Жеке және топтық түзете-дамыту сабақтарын жүргізу | Топтық және жеке сабақтар | Педагог-логопед | ||
Ағартушылық және профилактикалық бағыт | «Балаңыз сақау болмасын десеңіз» тақырыбында ата-аналарға кеңес | Журналға тіркеу | Педагог-логопед | ||
«Қол саусақтарының ұсақ моторикасын дамыту арқылы тілдің коррекциясын жетілдіру» атты көркем еңбек пәні мұғалімдеріне тренинг ұйымдастыру | Презентация | Педагог-логопед | |||
Ақпан | Ұйымдастырушылық-әдістемелік бағыт | Логопедтің тізіміне алынған оқушылардың үлгеріміне сараптама жасау | Анықтама | Педагог-логопед | |
Түзете- дамыту бағыты | Жеке және топтық түзете-дамыту сабақтарын жүргізу | Топтық және жеке сабақтар | Педагог-логопед | ||
Ағартушылық және профилактикалық бағыт | «Дисграфия және оны түзетудің әдіс-тәсілдері» тақырыбында мектеп мұғалімдеріне арналған онлайн семинар өткізу | Семинар жоспары | Педагог-логопед | ||
Ата аналарға арналған кеңес «Егер балаңыз солақай болса не істеуге болады?» | Журналға тіркеу | Педагог-логопед | |||
Наурыз | Ұйымдастырушылық-әдістемелік бағыт | Дыбыс айту бұзылыстарын түзету бойынша мектеп мұғалімдеріне арналған ашық сабақ өткізу | Ашық сабақ жоспары | Педагог-логопед | |
Түзете- дамыту бағыты | Оқушылармен кесте бойынша жеке сабақтарды өткізу | Жеке сабақтар | Педагог-логопед | ||
Ағартушылық және профилактикалық бағыт | «Тұтықпа және оның алдын алу жолдары» тақырыбында ата-аналарға арналған шебер сынып өткізу «Тұтықпасы бар балалардың үрейлену дәрежесін анықтау» тақырыбында бастауыш сынып мұғалімдерімен дөңгелек үстел ұйымдастыру. «Бала тілінің кеш шығуына әсер ететін себептер» кеңес | Жоспар бойынша Журналға тіркеу | Педагог-логопед | ||
Сәуір | Түзете- дамыту бағыты | Жеке және топтық түзете-дамыту сабақтарын жүргізу | Топтық және жеке сабақтар | Педагог-логопед | |
Ағартушылық және профилактикалық бағыт | Ата - аналарға сұраныс бойынша кеңес беру | Журналға тіркеу | Педагог-логопед | ||
«Балалардың сөздік қорын дамытудың заманауи әдістері» тақырыбында мұғалімдер арасында практикалық тренинг өткізу | Практикалық тренинг жоспары | Педагог-логопед | |||
Ұйымдастырушылық-әдістемелік бағыт | «Жалпы сөйлеу тілі дамымаған балалармен жүргізілетін түзете-дамыту жұмыстары» тақырыбында логопедтерге арналған әдістемелік құрал дайындау | Әдістемелік құрал | Педагог-логопед | ||
Мамыр | Түзете- дамыту бағыты | Жеке және топтық түзете-дамыту сабақтарын жүргізу | Топтық және жеке сабақтар | Педагог-логопед | |
ПМПК тексеруіне жіберілетін оқушылардың тізімін рәсімдеу | Оқушылардың тізімі | Педагог-логопед | |||
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларға психологиялық-педагогикалық мінездеме даярлау | Мінездеме | Педагог-логопед | |||
Ағартушылық және профилактикалық бағыт | Ата - аналарға сұраныс бойынша кеңес беру Сауалнама өткізу «Баланың сөйлеу тілінің дамуы» | Журналға тіркеу Сауалнама | Педагог-логопед | ||
Мектеп мұғалімдеріне сұраныс бойынша кеңес беру. | Журналға тіркеу | Педагог-логопед | |||
Аналитикалық бағыт | Жеке дамыту бағдарламалары бойынша түзете-дамыту жұмыстарының динамикасын саралау | Жеке дамыту бағдарламалары бойынша есеп | Педагог-логопед | ||
Түзете- дамыту, әдістемелік-ұйымдастырушылық, сабағаттылық-ағартушылық және профилактикалық бағыттар бойынша жұмысты саралау, жылдық есеп жазу | Жылдық есеп | Педагог-логопед |