2021-2022 оқу жылының жылдық есебі Екіаша орта мектебі КММ мектеп психологі » Екіаша орта мектебі
"Жетісу облысы білім басқармасының
Сарқан ауданы бойынша білім бөлімі" ММ
"Екіаша орта мектебі" КММ
Қабылдау бөлімі :
+7(701) 138-33-88
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 2021-2022 оқу жылының жылдық есебі Екіаша орта мектебі КММ мектеп психологі
01
сентябрь
2022

2021-2022 оқу жылының жылдық есебі Екіаша орта мектебі КММ мектеп психологі

Мектептегі психологиялық қызметінің негізгі бағыттары:

  • Психологиялық диагностика
  • Психологиялық түзету-дамыту
  • Психологиялық алдын-алу
  • Психологиялық кеңес беру
  • Психологиялық ағарту

Бұл психологиялық қызметтің  жылдық бойында сараптамалық жұмыстың нәтижесі:

    Қыркүйек -желтоқсан айлары бойынша диагностикалық жұмыстар саны -19 Оқушылармен жүргізілген диагностикалық жұмыстар-15, ата-аналармен-2, мұғалімдермен - 1

Ағартушылық жұмыстар саны- 7 Оқушылармен-5, ата-аналармен-1, мұғалімдермен-1  

Жеке кеңес алғандар саны-9 Оқушылармен- 4,ата-аналармен-2, мұғалімдермен- 3

Топтық кеңес алғандар-20 Оқушылармен-10, ата-аналармен-6, мұғалімдермен- 4

Түзету –дамытушылық жұмыстар саны-. Жеке- Топтық -23


       Мектебімізде 2020-2021 оқу жылында   1 «а» сыныбында 17 оқушы бар. Оның ішінде қыз бала-9. Ұл бала-8. 1 «б» сыныбында 17 оқушы. Ұл бала-10, қыз бала-7.

Оқушылар мектеп жарғысындағы оқушының міндеттері мен ережелерін үнемі сақтап отырады.   Күн тәртібінің орындалуы, мектеп формасының сақталуы, күнделікті келіп, кетуі жақсы жағдайда.Сынып жетекшілер сынып оқушыларының мектеп өміріне бейімделуіне жағдай жасауда, оқушылар денсаулығын сақтау мақсатында күнде ертеңгілік жаттығу, сабақ барысында кемінде екі рет сергіту жаттығулары жүргізіледі. Ата-ана тарапынан үйдегі оқытуға   қадағалу бар.     

        Мектеп психологының жұмыс жоспары бойынша  14.09.2021 жылы «Оқушылардың бірінші сыныпқа бейімделу жолдары» тақырыбында ата-аналарға кеңестер берілді.
Күн тәртібінде:
1   1 сынып ата-аналарына сынып жетекшілеріне  кеңес беру.            
         2.Оқушылардың  бірінші сыныпқа  бейімделу тақырыбында ақпарат беру.

         3.Ата-аналардың сұрақтарына жауап беру.

     Тыңдалды:

Бірінші  мәселе  бойынша мектеп психологы Есеркеева Назерке ватцап чат арқылы ата-аналарға видеоролик жіберілді. Видеороликта орта буынға бейімделуде балаланың психикалық жағдайлары туралы сөз айтылды.Үш «Б» заңы (ата-аналар міндеті) жайлы айтылды.

Екінші мәселе бойынша ата-аналар презентациядағы кеңестерді көріп, тақырыпты талқылады. Жалпы екі сыныптың да бейімделуі қалыпты жағдайда.

Үшінші мәселе бойынша ата-аналар тарапынан сұрақтар болмады.

Шешімі :

  1.  Ақпарат қанағатты деп табылды.
  2. Оқушылар мен ата-аналар арасында байланыс нығайтуға тырысамын.
  3. Сабақ кезінде ,бала бейімделуінде балаларға қолдау керек екендігін ескерттім.14.09.21ж 
         1 «а» ,1 «б» сынып  оқушылармен «Көңілді күн !» тренингі  өтті .Барлық оқушылар өте белсенді қатысты.Өздерінің сүйікті істері мен , достарын ,өздерін таныстырып , мектепте оқыған ұнайтынын айтты.Оқушылармен «Жақсы жаңалықтар эстафетасы» , «Ұшты-ұшты» ойын -жаттығулары жүргізілді.
    21.09.21ж 
         1 «а» ,1 «б» Тренинг жүргізілді.

       Мақсаты: Оқушылардың мектепке бейімделуін анықтау.Оқушылардың бір-біріне деген қарым-қатынасын бақылау.Тренинг барысы өте жоғары деңгейде өтті,оқушылар белсенді қатысты.Оқушылардың бір-біріне деген қарым-қатынасы қалыпты.Мектептегі оқуға  дайындық деңгейін анықтау  тестінің қорытындысы 

    Мақсаты: 1 сынып оқушыларының оқуға дайындық деңгейін анықтау  
    Қатысқандар саны  - 32 оқушы

    Сынып 

    Өте жоғары 

    Жоғары 

    Орташа 

    Төмен 

    1 «А» 


    3

    10

    3

    1 «Б» 


    3

    10

    3

    Оқушылардың эмоциялық жағдайын бақылау кезінде төмендегідей нәтиже көрсетті. 






     

    Эмоциялық жағдайы 

    1 «а» 

    1 «б» 

    1. 

    Мұғаліммен тілдесуі 

    өте жақсы- 10 оқушы 

    жақсы- 5 оқушы 

    орташа- 2 оқушы 

    өте жақсы-10 оқушы 

    жақсы- 7 оқушы 

    орташа- 2 оқушы 

    2. 

    Мектепке келуі 

    Көңілді- 17 оқушы 

    Көңілді- 19 оқушы 

    3. 

    Сабақта 

    өте жақсы- 4 оқушы 

    жақсы- 10 оқушы 

    орташа- 3 оқушы 

    өте жақсы-5  оқушы 

    жақсы- 10 оқушы 

    орташа-  2 оқушы 

    4. 

    Құрдастарымен қарым-қатынасы 

    Жақсы- 17 оқушы 

    Жақсы- 17 оқушы 

    5. 

    Үйге қайту 

    Көңілді- 17оқушы 

    Көңілді- 17 оқушы 

      Сынып жетешілері сынып оқушыларының мектеп өміріне бейімделуіне жағдай жасауда, оқушылар денсаулығын сақтау мақсатында күнде ертеңгілік жаттығу, сабақ барысында кемінде екі рет сергіту жаттығулары жүргізіледі. Үй тапсырмасының көлемі бала жасының ерекшелігіне сай беріледі, ата-ана тарапынан қадағалу бар, үй тапсырмасын орындауда ата-ана көмегі көп қажет етіледі,оқушы ата-анасымен бірге  орындайды . Сынып оқушылары тату, кейде мінездеріне байланысты өзгеріп отырады. Өз ойларын еркін анық жеткізе алады. 

     Ата-аналар жиналысы   қыркүйек – қазан айлары аралығында әр сыныпта   2 рет өткізілген. Ата-аналардан бала мен қарым-қатынасы, баласының сабағына көңіл бөлуі туралы сауалнама жүргізілді. Нәтижесі: баламен қарым-қатынасы жақсы-100%, сабағына көңіл бөлуі: жоғары - 80%, орташа 20%.«Балаңыз мектепке дайын ба ?” атты сауалнама ата-аналардан алынды. 

    Нәтижесінде:



           Ата-аналарға төмендегідей  ұ с ы н ы м д а р  мен  к е ң е с т е р берілді. 

    Қорытынды: Бірінші сынып оқушыларының мектеп өміріне бейімделуін тексеру мақсатында сыныптық жалпы бақылау өткізілді, нәтижесі сынып жетекшілеріне айтылып , қаралып, тиісті шешім қабылданды. Бірінші сынып оқушыларының мектеп өміріне бейімделуі қалыпты жағдайда өтуде.

    Ұсыныс: Сынып жетекшілер ата-анамен үнемі тығыз байланыс орнату. Ата-ана үй тапсырмасын орындауда  балаға көңіл бөлу ,бала бейімделуінде ата-ананың балаға  қолдау көрсетіп отыру керек екендігін үнемі ескерту.

    Мектебімізде   5 «а» сыныбында 15 оқушы, 5 «б» сыныбында 20 оқушы, 5 «в» сыныбында 5 оқушы   бар. Мектеп жарғысындағы оқушының міндеттері мен ережелерін үнемі сақтап отырады.   Күн тәртібінің орындалуы, мектеп формасының сақталуы, күнделікті толтыруы қанағаттанарлық жағдайда.

       10.09.21ж 5 «а», 5 «б» сынып оқушыларымен оқушылардың оқу процесіне бейімделуі.Сынып арасындағы қарым-қатынасын бақылау мақсатында сауалнама алынды. 

       Сауалнама нәтижесінде оқушылардың көбі сабаққа жақсы көңіл-күймен келетіндіктерін айтты және де анда-санда қатыгез мұғалімді кездестіремін деп қорқып келетін оқушы анықталды.Анықталған оқушымен жеке сөйлесіп ,педагогикалық-психологиялық кеңестер жүргізіліп, баланың мұғалімдерге көзқарасын өзгертуге байланысты тренигтар жүргізілді. Оқушы үнемі назарда болды. Мектепте реніш болама ма ? деген сұраққа 2 оқушы сирек, басқа сынып оқушыларынан деген.Оқушылардың пәнге деген қөзқарастарын анықтауда, ағылшын, математика, орыс тілі пәндерінен  оқуда аздап қиналатындықтарын көрсеткен, дегенмен апай сабақты жақсы түсіндіреді деп өз пікірлерін жазып кеткен.Оқушылардың барлық пән мұғалімдерімен   сынып жетекшілермен қарым-қатынасы жақсы.

        17.09.21 ж 4 «а» сынып оқушыларымен бастауыш сынып оқушыларының орта буындағы оқуға дайындық деңгейін анықтау диагностикасы алынды. Мақсаты:орта буынға өтуге дайындық дәрежесінің кейбір жақтарын бағалай алатындай деңгейді анықтау.Сауалнама нәтижесінде: оқушылардың мектепке көзқарасы қалыпты.Оқушылардың орта буындағы оқуға дайындықтары жақсы өтуде. «Ракета» социометриясы арқылы әр оқушының сыныпта кіммен дос екені, сонымен қатар оқушы бойындағы үрей , оқуға деген ынталары анықталды.Сынып арасындағы қарым-қатынасы қалыпты. Оқушы бойынан қобалжу тудырушы фактор анықталмады.Бастауыш сынып оқушылары қайтадан жаңа әлеуметтік жағдайға үйренеді, жаңа сынып жетекшісі, пән мұғалімдері, жаңа пән. Әр мұғалім өз талабын қояды. Бұл кез бастапқы жеткіншек шақ, бала ағзасында физиологиялық өзгерістер өтіп, ол да із қалтырады. Ең алдымен оқушылардың оқу әрекетінің мотивациясы анықталады.

    Сауалнама «Оқушылардың оқу процесіне бейімделу»

    1. Мектепке қандай көңіл -күймен келесің ?
    2. Мектепке келген кезде өзің қандай сезімде боласың?
    3. Алған бағаларың ?
    4. Оқу үлгеріміне ризасың ба ?
    5. Жақсы оқуға не кедергі жасайды?
    6. Барлықтарыңда жақсы көретін пән бар ал сенде ше?
    7. Саған ең басты нәрсе?
    8. Үй тапсырмасын орындауға қанша уақыт кетеді?
    9. Сөйлемдерді аяқта 
    10. Сыныптастарың саған ұнай ма?
  4. Сынып

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    4 «а»

    100

    100%

    100%

    100%

    88%

    100%

    95%

    75%

    100%

    100%

    5 «а»

    100%

    100%

    80%

    80%

    83%

    80%

    75%

    55%

    100%

    100%

    Сынып

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    4 «б»

    100

    100%

    100%

    100%

    87%

    100%

    87%

    87%

    100%

    100%

    5 «б»

    100%

    95%

    72%

    82%

    80%

    87%

    67%

    67%

    100%

    100%

      15.09.2021 «Оқушылардың  орта буынға бейімделу жолдары» тақырыбында ата-аналарға психологиялық кеңестер  онлайн түрінде  жіберілді.Қатысқандар: 5 «а» және 5 «б», 5 « в» сынып жетекшілері, ата- аналар.Күн тәртібінде:  

    1. 5 сынып ата-аналарына сынып жетекшілермен пән мұғалімдеріне кеңес беру.
    2. Оқушылардың орта буынға бейімделу тақырыбында ақпарат беру.
    3. Ата-аналардың сұрақтарына жауап беру.
  5. Тыңдалды:

    Бірінші  мәселе  бойынша мектеп психологы Есеркеева Назерке ватцап чат арқылы ата-аналарға видео презентация жіберілді. Презентацияда орта буынға бейімделуде балаланың психикалық жағдайлары туралы сөз айтылды.

    Екінші мәселе бойынша ата-аналар презентациядағы кеңестерді көріп, тақырыпты талқылады. Жалпы екі сыныптың да бейімделуі қалыпты жағдайда.Әр ата-ана танысқаны жайлы айтып отырды.

    Үшінші мәселе бойынша кейбір оқушылардың әр пәндерін меңгеруден қиналатындығын айтты.


Шешімі: 

  1. Ақпарат қанағатты деп табылды.
  2. Оқушылар мен ата-аналар арасында байланыс нығайтуға тырысамын.
  3. PIRLS біліміңді көрсету емтихан кезінде ,орта буынға бейімделу барысында балаларға қолдау керек екендігін ескертілді.

                  28.09.21 ж 5 а ,б сынып оқушыларымен «Жақсы көңіл-күй – жан азығы» тақырыбында тренинг өткізілді.Мақсаты: PIRLS біліміңді көрсету емтихан кезінде, орта буынға бейімделу барысында балаларға қолдау көрсету және жағымды психологиялық көңіл-күй сыйлау.Оқушылардың көңіл -күйлері жақсы болып көтеріліп қалды.Тренингке оқушылардың барлығы белсенді қатысты.Тренинг барысы 40 минут өтті.Сынып оқушылары бір-бірімен тату.Емтиханға дайындықтары қалыпты.Оқушылар бойында қобалжу тудырушы факторлар анықталмады.

22.11.21 күні 2 «а» сынып оқушыларымен  «Мен не білемін» әдістемесі  алынды.Мақсаты: Оқушылардың қоршаған ортаны тану қабілетін анықтау. Қатысқан оқушылар саны- 20 оқушы, қатыспағаны  (5) оқушы себепті.Сауалнама нәтижесі бойынша , баланың қате жіберіп отырған сұрағын мұғаліміне айтып  сол жайында мағлұмат беру, сынып жетекшісіне баланың жұмысы көрсетіліп , баланың сабақ барысына зейін қойып қарауына әрекет туғызу керек екендігі айтылды. 

   29.11.21  күні  3 «а» ,3 «б» сынып оқушыларымен Зейінді зерттеу және дамыту әдістемелері Бурдон тесті алынды.Мақсаты: зейіннің қалыптасу деңгейін бағалау.Оқушылардың жалпы қорытындысы бойынша оқушылардың зейінінің қалыптасу деңгейі анықталды.Оқушылар берілген тапсырманы ,жақсы орындады.Төменгі көрсеткіш көрсеткен оқушылар сынып жетекшілерге айтылды.Оқушылардың зейін қою қабілетіне байланысты ойын-жаттығу өткізу.Сынып жетекші тарапынан сұраныс беріліп , жекелей жұмыс жүргізілетін оқушы бар . Ата-ана тарапынан сұраныс түсті.

    7.12.21ж 5 а, б, в сынып оқушыларының оқуға және пәнге көзқарастарын анықтау мақсатында сауалнама алынды. Қатысқаны : 33 оқушы , қатыспағаны (6) оқушы. Сауалнама нәтижесінде оқушылардың сабақтарға деген ынтасы жақсы. 

5 «а», «б», «в» сынып оқушылары бір-бірімен тату, ұйымшыл екендігі байқалды. Сыныптың психологиялық ахуалы жақсы. Ұлдармен қыздардың арақатынасы жақсы. Оқушылардың пән мұғалімдермен қарым-қатынасы жақсы екені байқалды.Алынған нәтижелерді өңдеу және талдау: әр оқушының бағалауға ұсынылған пәндерге қатынасын сипаттайтын балдардың қосындысын санаудан басталады. (жоғары ұпай-16 , төменгі -0) 

Алынған балдар оқушының пәнге деген көзқарасын анықтайды:

16-14 ұпай -белсенді – жағымды (А)

13-10 ұпай -жағымды (П)

9-8 ұпай – бәрі бір (Б)  

7-5 ұпай -жағымсыз (О)

4-0 ұпай -өте жағымсыз (К)

5«а»9-8 ұпай – бәрі бір (Б)   - ағылшын , 7-5 ұпай -жағымсыз (О)- информатика , жаратылыстану 

5 «в» 7-5 ұпай - жағымсыз (О) – информатика , рус-яз , қазақ т ,физкультура пәнге көзқарасы анықталды.Сауалнама нәтижесі бойынша сыныптардың   сабағына  қатысып,сырттай бақылау, пән мұғалімдеріне психологиялық кеңес беру. Пәндергедеген көзқарасын жағымды қалыпқа өзгерту.

 «Оқушылардың оқу пәндеріне деген көзқарасы» атты сауалнаманың 

         нәтижесі төмендегідей көрсеткіш көрсетті.   


Пән аттары

Жақсы көретін пәндері

Сүйіп оқитын пәндері

Қиналатын пәндері

Қазақ тілі мен әдебиет

5 «а»        5 «б»


55% 65 % 


55%             65%

5 «а»             5 «б»

17 %   27 %

28 %           40%

5 «а»  5 «б»

35%    23%

28%     17%

Математика

45%               45%

45%              37%

29%      27%

Жаратылыс тану

55%               33%

44%               40%

17%      27%

Ағылшын тілі

43%              53%

17%                30%

40%     17%

Орыс тілі

28%               35%

17%    27%

45%      20%

Қазақстан тарихы

28%             40%

33%              33%

38%      27%

Дене шынықтыру

78%               96%

80%                96%

-

Еңбек

94%                93%

80%                93%

-


    Сынып оқушыларымен «5-ші сынып дегеніміз не?», «Жақсы көңіл-күй -жан азығы» «Біздің мұғалімдер» атты тақырыптар да психологиялық тренингтер  өтілді .Онда оқушылар өздерінің жас ерекшеліктеріне қарай нені білу керек екендігін білді. 5- сыныптың бастауыш сыныптан қандай айырмашылықтары бар екендігі туралы ойларын ортаға салды.Оқушыларға мейірімділік, көңіл-күй, пәнге деген қызығушылық (көрнекіліктер), мұғалімнің көңіл аударуы қажет. Ал енді оқушыларымыздың мінез-құлқына келетін болсақ , мұғалім зейінін көбірек қажет ететін оқушылар бар. 5-сыныптың бейімделуі қалыпты жағдайда өтуде.


9«А», 9 «Б» сынып «Кәсіби ой- ниетің» сауалнамасының қорытындысы. Қатысқан оқушы саны 38 .Сауалнаманың нәтижесі бойынша 10 сыныпқа қалуға ниет білдіріп отырғандар саны 33 оқушы,  5 оқушы колледж оқу орындарына барамыз деп отыр. 33   оқушыға  ата-анасы 10 сыныпқа қал деп кеңес береді, 5 колледжде оқуға кеңес береді. Таңдаған мамандықтың мазмұны туралы аз ғана хабарым бар деп 30 оқушы, қажеттің бәрін білемін деп 4  оқушы жауап берді, 4 оқушы хабарым жоқ.Таңдаған мамандығыңның мазмұны, оқу және жұмыс шарттары туралы білесің бе?  Хабарым жоқ деп  4 ,  14 оқушы  қажеттің бәрін біледі, 20  оқушының аз ғана хабары бар. Таңдаған мамандыққа қажет болатын жеке қасиет қабілеттерін қалай дамытасын?  өз бетімен білім ала отырып дамытамын 11 оқушы, қосымша білім ала отырып дамытамын 25 оқушы. 2 оқушы  мүлдем дамытпайды. 31 оқушы  өзінің кәсіби ой –ниетін жүзеге асыра аламын,  7 оқушы оқуда қиындықтар  бар.Негізгі жоспар жүзеге аспай қалса, қосалқы жоспары бар оқушылар саны 5, 33 оқушы қосалқы жопарым жоқ дейді. «ББЖМ -ғы мінез-құлық ,өзін-өзі ұстауы» ойын-жаттығу өткізілді.Оқушылардың мінез-құлқына ,өзін-өзі ұстауына үлкен әсері тиіп көңіл-күйлері көтеріліп қалды.Әр оқушы өз бойындағы қабілетін тиімді пайдалануын түсінді.Мамандық бойынша әр түрлі кеңестер берілді.

      21.09.21 ж 11 сынып оқушыларымен  «Түлектерді ҰБТ-ге психологиялық тұрғыдан дайындау» тақырыбында тренинг өткізілді. Мақсаты: Балалар арасындағы қарым-қатынасты нығайту, адамгершілік қасиетін жоғарылату. Өмірде өз орындарын дұрыс табуға көмектесу.Треинг уақыты 40 минут болды.Барлық оқушы белсенді қатысты.Оқушылар трениг барсында ойларын ашық жеткізіп, белсенді қатысты.

17.09.21 күні «Қыз баланың тәрбиесі» атты жүргізілген жалпы қыздар жиналысы.

Мақсаты:Қыз балалардың бойындағы жағымды қасиеттерін шыңдау, әр сынып қыздарының арасында достық қасиет қалыптастыру. Ұжымды біріктіру. Қыз баласының тәрбиесі жайлы айту.

Сынып: 5-11 сынып қыздары 

Жұмыс барысы:

 1. Күн тәртібінде:

1.1  2021-2022 оқу жылына мектеп қыздар ұйымының төрайымын сайлау.

1. Қыздардың жеке бас гигиенасын сақтау.

1.3 Ағымдағы мәселелер

Тыңдалды:

1. Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары 2021-2022 жаңа оқу жылында қыздар ұйымының төрайымын сайлау керектігі жөнінде айтып,оған мектептен лайықты маман  таңдау керектігін айтып өтті.

2. Мектеп медбикесі Калкеева Нұржан «Жеке бас гигиенасы» туралы баяндама оқыды. Баяндамада қыз балалардың да жеке бас гигиенасын сақтау туралы ақпараттар мен жаңалықтармен бөлісті.

3. Қыздар ұйымының төрайымы : Дене шынықтыру пәні мұғалімі Елеусизова Тансық Төлегеновна болып сайланды , хатшы  Есеркеева Назерке мектеп психологі 

4. Мектеп психологы   Есеркеева Назерке Зиянды заттар мен әдеттердің алдын алу (ЖҚТБ,ПБЗ,алкоголизм,темекі ,есірткі) жайында дәріс оқыды. 


Қорытынды:Қыз балалар бір-бірімен жақын танысып, бір-бірлерінің жақсы қасиеттерін білді. Жиналыс  басында тұйықталып тұрған қыздар ашылып, соңына қарай белсенділік танытты. Барлығы қызыға қатысты.

20.09.21ж Сыныптар: 6а, 6 б ,6 в ,7 «а», 7 в 8 а ,8 б Әдістеме: Филипстің мектептегі мазасыздықты анықтауға арналған тесті Қатысқаны:100 Қатыспағаны: 13 оқушы (себепті ) МақсатыКіші және орта жастағы балаларда болатын мазасыздың түрін және деңгейін зерттеу . Сауалнама нәтижесінде:Оқушылардың мектептегі мазасыздығы анықталды.Сауалнама нәтижесі бойынша , анықталған мазасызыдық бойынша жұмыстар жүргізілуде.

Аты жөні %

Мектептегі жалпы мазасыздық

Әлеуметтік стрессті уайымдау

Табысқа жету қажеттілігінің бұзылуы

Өзін-өзі көрсетуден қорқу

Білімді тексеру жағдайынан қорқу

Басқалардың үмітін ақтаудан қорқ

Стресске физиологиялық қарсылықтың төмендігі

Мұғалімдермен қарым-қатынастағы проблемалар мен қорқыныш

Мазасыздықтың жалпы көрсеткіші


18

64

54

17

33

20

20

63

34


5

55

46

0

17

100

0

63

24


14

55

62

17

33

60

0

75

34


23

64

69

17

33

60

40

75

43


23

64

46

33

17

20

20

50

36


0

55

46

0

0

20

0

50

22


68

64

69

67

83

80

80

75

71


36

64

62

17

17

60

20

50

45


5

55

54

33

17

40

0

63

31


36

64

69

17

67

20

20

88

47


32

73

69

33

33

60

0

75

47


5

55

46

17

0

20

0

50

26


0

55

46

0

0

20

0

50

22


36

64

69

0

67

60

0

63

41


0

55

46

0

0

20

0

50

22


0

55

46

0

0

20

0

50

22


0

55

46

17

0

20

0

50

24


Коррекциялық жұмыс: Сынып ұлдарымен, қыздармен жекелей кеңес өткізіп. Оқушыны өз топтарына қосуға көмек беру. Топтық,  жекелей тренингтер өткізу. Үйірмелерге қатысуға бағыт беру.

   Кәмелетке толмағандар арасында суицидтік мінез-құлықтың алдын алу бойынша 2020-2023 жылдарға арналған іс-шара жоспары бекітілген.  2021-2022 оқу жылында  қыркүйек  айында   , оқушылардың белгісіз  сайтқа кірген , суицид және оған ұмтылу фактілері біздің мектепте тіркелген жоқ.Әлеуметтік желідегі кері әсер ететін сайттарға мектеп оқушылары кірген жоқ.Инстаграм ВК,WatsApp – желісінде оқушылар отырады .Бірақ жағымсыз сайттарға кіретін оқушылар анықталмады. Интернет мазмұнының әсерінен болатын проблемаларды түсіну деңгейін арттыруға бағытталған психлологиялық кеңес беру жұмысы жүргізілді.

10.11.2021ж  

     Балалардың ғаламтор желісіндегі қауіпсіздік, жасөспірімдер арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу мақсатында онлайн ата-аналарға жадынама жіберілді.

Қатысқандар: 5-11 сынып, сынып жетекшілері, ата- аналар.

Күн тәртібінде

1.Неліктен балаларда Ғаламторға тәуелділік тым тез пайда болады?

2.Балаңызда тәуелділік қалыптаса бастағанын қалай білуге болады?

3.Бала (жасөспірім) кибербуллинг құрбанына айналғанының негізгі белгілері 

4.Балаңыз ғаламтормен достаса бастағанда сіздің ата-ана ретіндегі рөліңіз қандай ?

5.Ата-ана ретіндегі біздің міндеттіміз-ғаламтор ресурстарын қауіпсіз пайдалануын айту 

Тыңдалды:

Осы бес мәселе бойынша мектеп психологы Есеркеева Назерке ватцап чат арқылы ата-аналарға видео презентация жібердім . Слайд бойынша ата-аналар танысты, өте қажеттілігі мол тақырыппен танысқанына әр ата-ана қуанышты.Әр ата-ана  баласын үнемі қадағалап отыратыны айтылды.


Шешімі: 

  1. Ақпарат қанағатты деп табылды.
  2. Оқушылар мен ата-аналар арасында байланыс және балаға көңіл-бөлу аса маңызды екені айтылды.

Мектебімізде құқық бұзушылықтың алдын алу мақсатында түрлі іс-шаралар ұйымдастырылып тұрады.Соның бірі оқушылар арасында «Бопсалау және зорлық-зомбылықты анықтау» мақсатында 5-11 сынып оқушыларының арасында жасырын саулнама аалынды:

Барлығы:256 оқушы

Қатысқаны:245 оқушы 

5 а,б сыныптарынан -32 оқушы

6 а,б,в сыныптарынан -48 оқушы 

7 а ,в сыныптарынан -31 оқушы 

8 а,б   сыныптарынан-35 оқушы 

9 а,б сыныптарынан-40 оқушы

10 а,б,в сыныптарынан -39 оқушы 

11 а,б сыныптарынан – 20 оқушы 

Сауалнама нәтижесінде оқушылардың арасында зорлық -зомбылық ,бопсалау фактілері анықталмады.

   04.10.21ж  5-11сыныптарға Әдістеме: Ұялы телефонды пайдалануға байланысты сауалнама 

Қатысқаны: 230

Қатыспағаны:31

Мақсаты: оқушыларының   ұялы телефонды қолдануы,қанша оқушы ұялы телефон қолданылатынын анықтау  

Сауалнама нәтижесінде: Мектеп оқушылары арасындағы ұялы телефонды пайдалануға байланысты 5-11 сынып оқушыларынан сауалнама алынды 

Осы  сауалнама нәтижесінде  біздің мектеп оқушыларының   ұялы телефонды қолдануы,қанша оқушы ұялы телефон қолданылатыны анықталып  оқушылардың  көрсеткіші көрсетілді.


         е   фон а 


5-11-сынып оқушылары арасында ұялы телефонның адам ағзасына тигізетін ықпалын білу деңгейінің диаграммасы  пе?

 А) керек,        Б) 1.Ұялы телефон адам өміріне керек пе?

 А )      к емес,2.Сенде ұялы телефон бар ма

9-11 сынып оқушыларының ұялы байланысты пайдаланылатын уақытының диаграммалық көрсетілімі .Диаграмманың көрсетілуі бойынша 9-11 сынып оқушыларының көбісі ұялы телефонды уақыттан тыс қолданбайды.лефон адам өміріне керек пе?ерек,        Б)керек емес,

2. лефон бар ма?

ы Қорытынды: Сауалнама нәтижесі бойынша оқушылардың ұялы телефонды уақыттан тыс қолданбайтындары анықталды.Дегенменде адам денсаулығына зиян екенін біле тұра оқушылар ұялы телефонды қажеттілігіне қарай қолданатыны анықталды.Сынып ұлдарымен, қыздармен кеңес өткізіп. «Ғаламтордың пайдасы мен зияны», «Интернеттің адам денсаулығына зияны» жайлы түрлі тренингтар өткізу. Ата-анаға кеңес жүргізу. 

09.11.21ж

Сынып: 7«А»,7В, 8 А, 8Б

Қатысқан оқушылар саны: 40 оқушы

Қатыспаған:6 оқушы 

Тақырыбы: «Өз көңіл-күйіңе ықпал ет және оны жақсарт».

Мақсаты: Психикалық денсаулықтың маңызын түсіндіру.

Қорытынды:Тренинг уақыты 40 минут болды. Барлық оқушылар белсенді қатысты.  Оқушылар тренинг соңында өз ойларымен бөлісті.Бала ең бірінші өз -өздеріне сенімді болып,өздерін жақсы көру керек екенін ұғынды .


Үйден оқытылатын оқушылармен жұмыс әр ай сайын  бір немесе екі рет оқушының көңіл-күйін және де танымдық қабілеттерінің даму ерекшеліктерін бақылау және түзету-дамыту негізінде жұмыстар жүргізіледі.


Оқушылардың танымдық қабілеттерін дамытуға , көңіл-күйлерін көтеруге арналған ойын-жаттығулары жүргізілді.

Қорытынды:Жалпы өткізілген тренингтер мен тестер мақсатына жетті. Барлық оқушылар белсене қатысып, қызығушылық танытты. Әрбір тренингте мұқият тыңдап, белсенді қатысуға тырысты. Осы алған тапсырмаларды қорытындылай отырып, оқушылар барлық сыртқы әсерлерді, қоршаған ортаны ойын арқылы танитының айтқым келеді. Сондықтан оқушы тәрбиелі, инабатты, ибалы, ізетті, қайырымды болу үшін, оған тәрбиені ойынмен байланыстырып берген өте тиімді.

Шешімі:  

  • Оқу-тәрбие үрдісінде қиындық тудыратын оқушыларға ерекше көңіл аударып, жекеше жұмыстарды жандандыру.
  • Оқушылармен мұғалім және ата-ана арасында қарым-қатынас жағдайын туғызу
  • Ата-аналардың өз балаларына деген сенімділігі мен қарым-қатынасының төменгі көрсеткішін жоғарлату мақсатында әртүрлі тақырыптарда семинар өткізу.

Ұсыныс: Сыныптың ықшам климаты,  тұлғаның қалыптасуына оның әсері мол екенін   үнемі  назарда ұстау.


   Ақпан айында 5 сынып оқушыларымен  «Менің сыныбым» әдістемесі  алынды. 5 сынып оқушыларынан мектептегі беймазалылықтың нысанын анықтау мақсатында желтоқсан айында Филипстің «Мектептегі мазалылық» тесті жүргізілді. Тестке оқушылар толық  қатысты. Желтоқсан айында адаптация деңгейін анықтау мақсатында 5 сынып орта буын, 10 сынып жоғарғы буын, 1 сынып кіші буынға бейімделуі қалай жүріп жатқанын анықтау мақсатында сабақтарға қатыстым. 

     5 сынып оқушыларымен «Кел,бірге ойнайық!», «Менің сыныбым,менің ұжымым» , «Мінез құлықтарды зерттеу» атты тақырыптар да психологиялық тренингтер  өтілді .Онда оқушылар өздерінің жас ерекшеліктеріне қарай нені білу керек екендігін білді. 5- сыныптың бастауыш сыныптан қандай айырмашылықтары бар екендігі туралы ойларын ортаға салды.   Ата-аналармен  «Баланың бас ұстазы- ата-ана» атты психологиялық кеңестер онлайн платформасы арқылы видео кеңестер берілді. Онда ата-аналарға балалардың жас ерекшеліктеріне байланысты қандай өзгерістер болатындығы жөнінде кеңестер берілді. 5-сыныптың бейімделуі қалыпты жағдайда өтуде.

 Ұсыныс: 1. Оқушылармен психологиялық жаттығулар мен тренингті одан әрі жандандыру;


   Наурыз-мамыр айларында 5 сынып оқушыларынан оқушы бойындағы мазасыздықты анықтау бойынша Кондаша әдістемесі алынды. Сауалнама нәтижесі қалыпты.Оқушы бойында қобалжу тудырушы факторлар анықталмады. «Менің өмірдегі орным» тренинг өтілді.Тренингтің мақсаты:Оқушының өз-өзіне сенімін арттыру . «Дау-дамайды болдырмайық» мұғалімдермен дөңгелек үстел өтілді. Мақсаты: Сынып арасындағы жағымды қарым-қатынасты қалыптастыру.     

   Ағартушылық бағыты бойынша 9-11 сынып оқушылары арасында мектеп жасындағы қыз балалардың жүкті болудың алдын-алу мақсатында қыз балалармен жыныстық тәрбие берудің және оқушылардың жүкті болып қалудың алдын алу тәрбиелік жұмыстар өтілді: «Қыздың жолы жіңішке» трениг сабақ, «Қазақтың ұлттық психологиясындағы қыз бала тәрбиесі» ата-аналармен дөңгелек стол өтілді. 

    Сонымен қатар жыл бойы мектебімізде психологиялық бағыттар бойынша үлгерімі төмен, дарынды оқушылармен жұмыстар тқрақты түрде жүргізіліп отырды. 9 сыныптар мен 11 сыныптар арасында ҰБТ мен ОЖСБ-ға дайындыққа көмек көрсетудің бірнеше әдістері айтылып тренингтер өткізілді.  «Стрессті қалай жеңуге болады?», «Сен және сенің болашағын», «Дүниетаным, өмірлік жоспар және кәсіби таңдау» атты дөңгелек үстелдер мен тренинг сабақтары өтті. 

Сонымен қатар мектебімізде «Қауіпсізд интернет» атты апталықтар өтті. Апталықтардың мақсаты кәмелетке толмағандардың, педагогтер мен ата-аналардың назарына агрессивті Интернет мазмұнының әсерінен болатын проблемаларды түсіну деңгейін арттыруға бағытталған ақпаратты жеткізу және оқушылардың өмірге деген құштарлықтарын ояту, өз-өзіне қол жұмсаудың алдын алу. Ақпараттық науқанды өткізуде арнайы жоспар құрылып мектебімізде түрлі іс-шаралар жүргізілді. Ата-аналар жиналысы өткізіліп арнайы жадынамалар таратылды. Оқушылармен тренинг, сурет сайыстары, дебат пікір-талас ойындары ұйымдастырылып, кітап көрмелері де көрсетілді. 15 мамыр күні мектепішілік ата-аналар жиналысы өтіп. Онда ата-аналарға өткен апталық туралы мәліметтер беріліп, жазғы демалыста оқушылардың қауіпсіздігін қадағалау ескертіліп, қолхаттар алынды.

         

















































































Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив