25
апрель
2019
Жыл мұғалімі-2019
"Жыл мұғалімі – 2019» байқауының өтуі
1.«Жыл мұғалімі – 2019» байқауын (ұйымдастырушы Екіаша орта мектебінің
әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары - Ибраева А.Е. және «Шабыт» әдістемелік бірлестігі
2.Байқаудың мақсаты:
– шығармашылықпен жұмыс істейтін, рухани-адамгершілік, ғылыми-әдістемелік және ақпараттық мәдениетті игерген, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияны меңгерген, жан-жақты дамыған, балалар мен жасөспірімдер тәлімгері, жоғары интеллектуалды деңгейдегі дарынды ұстаздарды анықтау.
3.Байқаудың міндеттері:
– педагог мамандығының мәртебесін көтеру;
– педагог қызметкерлердің белсенділігін, креативтігін, жаңашылдығын, шығармашылық ізденісін ынталандыру;
– оқыту мен тәрбиелеудің, ынтымақтастық пен бірлестік жағдайын тудыратын, жаңа тиімді әдіс-тәсілдерін анықтау;
– тиімді педагогикалық тәжірибені насихаттау және тарату;
4.Байқауға қатысушылар: еңбек өтілі 5 жылдан кем емес
5. Байқау кезеңдері:
І кезең – портфолио – 18.03.2019 ж.
ІІ кезең –негізгі бөлім – 19.03.2019 ж.
Байқау кезеңі тапсырмаларының мазмұны:
педагогтың теориялық білім деңгейі және профессионалдық құзырлығының қалыптасуын келесі бағыттар бойынша анықтау:
• креативтік, педагогтың жалпы эрудициясы;
• рефлексиялы –сараптамалық жұмысты жүргізе білуі және жүйенің перспективалық дамуын жобалай алуы;
• жеке тұлғаға бағытталған құзырлылығы, жүйелілігі, денсаулық сақтау шараларын жүзеге асыра отырып, қажеттілік жағдайында заманауи сабақты, сабақтан тыс жұмыстарды жоспарлай және жобалай білуі;
Бетпе-бет кезеңі: (ІІ кезең –негізгі бөлім – 19.03.2019 ж.)
• Психологиялық ахуал қалыптастыру «Менің қолымнан келеді»
мектеп психологы – Мансұрқызы Лиза
1.Тұсаукесер (Қатысушының өзін-өзі таныстыруы) (5 минут)
2.Баспасөз конференциясы: (10 минут)
Қатысушылар баспасөз конференциясына қатысып, қойылған сұрақтарға жауап береді:
1.Жаңартылған оқу бағдарламасының ерекшеліктері?
2.Ағылшын тілінде сабақ берудің қажеті қанша?
3.Кері байланыстың мұғалімге ықпалы?
4.Білім беру мазмұның жаңарту аясында критериалды бағалаудың оқу жетістігін арттырудағы тиімділігі?
5.Блум таксономияның сабақты жоспарлаудағы тиімділігі қандай?
6. Жаңа форматтағы ҰБТ-дің өзгерістері
7. Елбасы бекіткен биылғы жылдың ерекшелегі
3. «Менің жанашылдығым»(сабақтарда қолданатың өзініздің әдіс-тәсілініз).
Өзінің сабақ барысында тиімді пайдаланып жүрген әдіс-тәсілдерін жарнамалау (5-7 минут).
4.Шығармашылық жұмысын қорғау «Мен шебермін!» (5-7 минут)
Бағалау критериялары:
– жүйенің маңызды-көкейтестілігі және болжамшылдығы — қазіргі және болашақтағы мектеп мәселелерін шеше білу жолдарын анықтай білуі;
– жүйенің рационалдығы және шынайлығы — шешілмек мәселелер бойынша тиімді нәтижеге жете алатын мақсаттар мен жолдарды анықтай алуы;
– жүйенің тиімділігі және нәтижелілігі;
– материалды жеткізу логикасы және мақсаттылығы;
6. Байқау қорытындысы бойынша жеңімпаздарды марапаттау:
№ Аты-жөні Портфолио Тұсаукесер Баспасөз
конференция «Менің жаңашылдығым» «Мен шебермін!» Балл
1 Касенова Н. 15 15 14 15 15 74
2 Косаева Б. 15 15 15 15 15 75
3 Есимханова Г. 12 15 14 15 15 71
4 Тинибаев М. 9 12 12 14 15 62
5 Елеусизов Б. 9 12 12 15 15 63
6 Калкеева Н. 15 15 15 15 15 75
7 Догаманова Т. 15 15 14 15 15 74
І орын – Косаева Б. - бастауыш сынып мұғалімі
ІІ орын – Калкеева Н. – қазақ тілі пән мұғалімі
ІІІ орын – Догоманова Т.- ағылшын тілі пән мұғалімі
«Білгір» номинациясына - Касенова Н. – математика пән мұғалімі иеленді
«Жаңашыл» номинациясына – Есимханова Г. – биология пән мұғалімі
«Шығармашыл» номинациясына – Тинибаев М. – технология пән мұғалімі
«Ізденімпаз» номинациясына – Елеусизов Б. –денешынықтыру пән мұғалімі
1.«Жыл мұғалімі – 2019» байқауын (ұйымдастырушы Екіаша орта мектебінің
әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары - Ибраева А.Е. және «Шабыт» әдістемелік бірлестігі
2.Байқаудың мақсаты:
– шығармашылықпен жұмыс істейтін, рухани-адамгершілік, ғылыми-әдістемелік және ақпараттық мәдениетті игерген, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияны меңгерген, жан-жақты дамыған, балалар мен жасөспірімдер тәлімгері, жоғары интеллектуалды деңгейдегі дарынды ұстаздарды анықтау.
3.Байқаудың міндеттері:
– педагог мамандығының мәртебесін көтеру;
– педагог қызметкерлердің белсенділігін, креативтігін, жаңашылдығын, шығармашылық ізденісін ынталандыру;
– оқыту мен тәрбиелеудің, ынтымақтастық пен бірлестік жағдайын тудыратын, жаңа тиімді әдіс-тәсілдерін анықтау;
– тиімді педагогикалық тәжірибені насихаттау және тарату;
4.Байқауға қатысушылар: еңбек өтілі 5 жылдан кем емес
5. Байқау кезеңдері:
І кезең – портфолио – 18.03.2019 ж.
ІІ кезең –негізгі бөлім – 19.03.2019 ж.
Байқау кезеңі тапсырмаларының мазмұны:
педагогтың теориялық білім деңгейі және профессионалдық құзырлығының қалыптасуын келесі бағыттар бойынша анықтау:
• креативтік, педагогтың жалпы эрудициясы;
• рефлексиялы –сараптамалық жұмысты жүргізе білуі және жүйенің перспективалық дамуын жобалай алуы;
• жеке тұлғаға бағытталған құзырлылығы, жүйелілігі, денсаулық сақтау шараларын жүзеге асыра отырып, қажеттілік жағдайында заманауи сабақты, сабақтан тыс жұмыстарды жоспарлай және жобалай білуі;
Бетпе-бет кезеңі: (ІІ кезең –негізгі бөлім – 19.03.2019 ж.)
• Психологиялық ахуал қалыптастыру «Менің қолымнан келеді»
мектеп психологы – Мансұрқызы Лиза
1.Тұсаукесер (Қатысушының өзін-өзі таныстыруы) (5 минут)
2.Баспасөз конференциясы: (10 минут)
Қатысушылар баспасөз конференциясына қатысып, қойылған сұрақтарға жауап береді:
1.Жаңартылған оқу бағдарламасының ерекшеліктері?
2.Ағылшын тілінде сабақ берудің қажеті қанша?
3.Кері байланыстың мұғалімге ықпалы?
4.Білім беру мазмұның жаңарту аясында критериалды бағалаудың оқу жетістігін арттырудағы тиімділігі?
5.Блум таксономияның сабақты жоспарлаудағы тиімділігі қандай?
6. Жаңа форматтағы ҰБТ-дің өзгерістері
7. Елбасы бекіткен биылғы жылдың ерекшелегі
3. «Менің жанашылдығым»(сабақтарда қолданатың өзініздің әдіс-тәсілініз).
Өзінің сабақ барысында тиімді пайдаланып жүрген әдіс-тәсілдерін жарнамалау (5-7 минут).
4.Шығармашылық жұмысын қорғау «Мен шебермін!» (5-7 минут)
Бағалау критериялары:
– жүйенің маңызды-көкейтестілігі және болжамшылдығы — қазіргі және болашақтағы мектеп мәселелерін шеше білу жолдарын анықтай білуі;
– жүйенің рационалдығы және шынайлығы — шешілмек мәселелер бойынша тиімді нәтижеге жете алатын мақсаттар мен жолдарды анықтай алуы;
– жүйенің тиімділігі және нәтижелілігі;
– материалды жеткізу логикасы және мақсаттылығы;
6. Байқау қорытындысы бойынша жеңімпаздарды марапаттау:
№ Аты-жөні Портфолио Тұсаукесер Баспасөз
конференция «Менің жаңашылдығым» «Мен шебермін!» Балл
1 Касенова Н. 15 15 14 15 15 74
2 Косаева Б. 15 15 15 15 15 75
3 Есимханова Г. 12 15 14 15 15 71
4 Тинибаев М. 9 12 12 14 15 62
5 Елеусизов Б. 9 12 12 15 15 63
6 Калкеева Н. 15 15 15 15 15 75
7 Догаманова Т. 15 15 14 15 15 74
І орын – Косаева Б. - бастауыш сынып мұғалімі
ІІ орын – Калкеева Н. – қазақ тілі пән мұғалімі
ІІІ орын – Догоманова Т.- ағылшын тілі пән мұғалімі
«Білгір» номинациясына - Касенова Н. – математика пән мұғалімі иеленді
«Жаңашыл» номинациясына – Есимханова Г. – биология пән мұғалімі
«Шығармашыл» номинациясына – Тинибаев М. – технология пән мұғалімі
«Ізденімпаз» номинациясына – Елеусизов Б. –денешынықтыру пән мұғалімі